http://www.ermail.pl/klik/VnFQYmYE

sobota, 15 października 2011

Pierwszy wpis

Moja przygoda z szydełkowaniem zaczęła się jakieś 2 lata temu. Traf chciał że akurat w taniej prasie pojawiła się gazetka gdzie były opisane krok po kroku jak zacząć. I w taki sposób narodziło się moje pierwsze oczko i pierwszy słupek. Od tamtej pory jestem wielką miłośniczką szydełkowania. Z czasem polubiłam również robienie na drutach, lecz szydełkowaniu nic nie dorówna.
Na początku mało brakowało a bym się poddała bo zaczęłam od nieodpowiedniego, trudnego wzoru. Na szczęście spotkałam Panią która pokazała mi od jakiego wzoru zacząć, aby nie zwątpić i nauczyć się dokładnie techniki szydełkowania.

Do szydełkowania trzeba dużo cierpliwości i wytrwałości, ale się opłaca, nawet finansowo. Udało mi się już nawet zarobić parę złotych sprzedając moje robótki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz